fredag 3 oktober 2008

förvåning och förlust

Skulle ju vara valberedningsval igår, men av någon anledning hade kuratorn inte anslagit kandidaterna tre dagar innan mötet, så valet blev flyttat fram till ett extrainsatt nationsmöte. Då ska vi även godkänna tre stycken bokslut. Kommer nog bli ett låångt möte, men men... Efter mötet var det fotbollsmatch. Inte heller den gick som vi hade hoppats. Vi förlorade med 3-1. Men det var en jämn match och det hade lika gärna kunnat bli 2-2. Gick halvbra för mig, men motståndarna var ganska tuffa och en gång under matchen fick jag en typ 100 kg tung kille över mig, som dessutom satte armbågen i magen på mig...

Idag har jag först varit i skolan och haft ekonomiföreläsning och jobbat med ett logistikprojekt, och nu har jag städat i typ 3 timmar eftersom min syster kommer ikväll. Ska bli roligt:)

Inga kommentarer: