lördag 27 september 2008

Kattrumpan och novischfest

Vid sju på morgonen var jag på Kalmar för att förbereda inför kattrumpan. Vid halv tio kom jobbarna och vi var sammanlagt 8 stycken, vilket behövdes då det kom 60-70 gäster när vi väl öppnade vid 12.00. På efterättsbuffen idag hade vi godsaker så som havrepaj m kiwi, kanelbullar (ganska misslyckade), vaniljbullar, chokladbollar och kokostoscakaka. Var ganska varmt så vi kunde till och med ha uteserveringen öppen. :)

Nu är jag iallafall hemma igen och vilar upp mig inför novischfesten ikväll. Hörde att det var runt 90 anmälda så tror det blir sjukt kul:) Hoppas jag får en rolig bordsplacering bara... Har funderat lite på vilken klänning jag ska ha, men just nu lutar det åt en brun med blåa detaljer. Problemet är att den är ganska kort och uringad, men uringningen kan jag nog fixa till med en säkerhetsnål:P Bilden till höger är från min första novischfest för 1 år sedan

Inga kommentarer: