fredag 26 september 2008

Första inlägget och en dag fylld av otur och shopping

Efter påtryckningar från diverse håll har jag nu skaffat en blogg. Här hade jag tänkt berätta om var som händer här i den fantastiska och något speciella staden Lund.

Denna fredag började med att jag faktiskt lyckades komma upp i tid, efter att ha fått ett en A4-sida långt hot-mail från min ekonomiföreläsare om att vi måste komma i tid. Eftersom jag hade lite ont i halsen kokade jag tevatten och hällde upp det i en av mina koppar köpta på Rusta. Såklart exploderar koppen och jag får allt kokhett vatten på foten... Inte skönt...Men var bara ett par minuter sen i alla fall.

Efter föreläsningen i mikroekonomi satte vi (Jag, Lina, Malin och Ylva) oss för att jobba med ett logistikprojekt som var i stort sett klart. Men såklart så hade inte allt blivit sparat och vi fick ägna ett par timmar åt att återställa allt. Men när vi till slut var klara ålte Lina och jag ner till stan för att shoppa. Det slutade med ett nytt linne och två tjocktröjor:)

Inga kommentarer: