måndag 26 januari 2009

Var ett tag sedan jag skrev här nu, men får skylla på att jag har blivit lat under julen eller ngt. Har kommit tillbaka till Lund nu igen iallafall. Vi har börjat läsa en ny kurs, funktionsteori, vilken inte kommer bli särskillt kul..massa svår matte bara. Dessutom ska vi skriva ett arbete i marknadsföring på 8000 ord, fortsätta med programmeringen, och ha en massa labbar och inlämningsuppgifter i matten.

Men det händer lite kul också. Just nu är jag fadder på nationen, så det är lite kul aktiviteter, typ bowling och filmkväll. I torsdags var det ett år sedan jag blev kattrumpanchef så nu har jag gått av som det. Lite tråkigt, men samtidigt skönt att inte vara bunden:) Får ju säkert jobba när jag vill ändå. Sedan ska jag flytta in på Kalmargården nu, har fått rum i en korridor. Kommer bli lite trångt om jag ska få plats med alla mina grejer från lägenheten, men annars får jag skicka med det till farmor lr något. Är bra att jag ska flytta iaf, då jag får lägre hyra och kommer ha närmare till nationen så jag inte behöver cykla dit hela tiden. :)

1 kommentar:

Eken sa...

Lovade inte du mig att du skulle uppdatera här :) Jag vill ju veta vad du har för dig!
Kram
Eken